Systemy monitoring

Czyli co i jak jeśli chodzi o kamery.

Jakiego sprzętu używamy?

Używamy osprzętu renomowanych firm Dahua, BCS które od lat dostępne są na Polskim rynku i cieszą się bardzo dużą popularnością. Nasze systemy oferują obraz Full HD oraz są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne, a dzięki oprogramowaniu w języku polskim, poradnikom, oraz wsparciu z naszej strony, są bardzo przyjazne pod kątem obsługi przez klienta.

Koszty

Ze względu na stosowanie markowego osprzętu, wysokie klasy materiałów, oraz estetyką wykonania nasze ceny mogę być wyższe niż u konkurencji, która stosuję sprzęt gorszej jakości znacznie odbiegający od naszych standardów m.in. zwykłe dyski komputerowe, plastikowe kamery, wolne rejestratory, kiepskie oprogramowanie i wsparcie techniczne w połączeniu z niewiadomą jakością wykonania.

Co obejmuje nasza oferta?

Nasza oferta na systemy monitoring obejmuję prace począwszy od spotkania się z klientem w miejscu montażu, w celu uzgodnienia założeń jakie ma spełniać system  aż po załatwienie potrzebnego osprzętu, jego późniejszy montaż, konfiguracje, na szkoleniu i 2-letnim bezpłatnym serwisie kończąc.

Dostępne kamery i urządzenia

Na tę chwilę prym wiodą kamery Full HD w technologii HDCVI, AHD oraz kamery sieciowe IP o stałym lub regulowanym kącie. Wszystko oparte o rejestratory od 4 do 64 kanałów na poszczególne kamery, uzbrojone w specjalne łożyskowane dyski w pojemności od 1TB do 10TB w zależności od modelu rejestratora, zamknięte  w hermetycznej skrzynce lub szafie rack.

Z racji tego że lubimy wyzwania podejmiemy się także montażu i konfiguracji innego osprzętu kupionego przez klienta.

  • Jak mogę zamówić montaż systemu monitoring?

    Można to zrobić na wiele sposobów, począwszy od kontaktu telefonicznego, mailowego, za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie lub po kliknięciu na stronie zakładki „Dokonaj wyceny”.

  • Czy wycena jest bezpłatna?

    Tak, wycena na system monitoring jest bezpłatna i ze względu na zmieniające się ceny osprzętu ważna przez jeden miesiąc.

  • Wysłałem prośbę o wycenę i co teraz?

    Od tego momentu analizujemy Państwa zgłoszenie i zaczynamy proces wyceniania – jeśli jest to możliwe na podstawie dostarczonych informacji, jeśli nie, to umawiamy się na termin, w którym możemy spokojnie spotkać się w miejscu montażu i omówić niejasne kwestie.

  • Otrzymałem gotową wycenę co dalej?

    Bardzo ważne jest poinformowanie Nas mailowo bądź przez sms o decyzji tj. czy akceptujemy wycenę i mamy rezerwować termin montażu czy też nie akceptujemy wyceny co jest równoznaczne z anulowaniem montażu i brakiem rezerwacji terminu.

  • Zaakceptowałem wycenę , jaki będzie czas oczekiwania na termin montażu?

    W zależności od natłoku prac jest to przeważnie czas około dwóch tygodni do jednego miesiąca o czym zawsze informujemy przy pierwszej rozmowie. Ze względu na charakter montażu terminy są elastyczne i może się zdarzyć,  że wykonamy zlecenie wcześniej, zawsze jednak przed planowanym przyjazdem uprzednio dzwonimy i umawiamy się z klientem na konkretny termin.

  • Jak przygotować się do dnia montażu systemu?

    Przede wszystkim, zaplanować wszystko wcześniej zwłaszcza, jeśli system ma działać przez internet, który ma być dopiero montowany przez instalatorów. Kolejną rzeczą jest to, aby przygotować wszystko tak abyśmy mieli dostęp do miejsc, gdzie był przewidziany montaż jakiegokolwiek urządzenia, oraz wszystkie potrzebne hasła do urządzeń sieciowych, z którymi będzie parowany rejestrator.

  • Czy szkolenie oraz instalacja oprogramowania do obsługi monitoringu jest darmowa?

    Tak, szkolenie oraz instalacja w dniu montażu jest darmowa tak więc zainstalujemy i skonfigurujemy oprogramowanie na wszystkich urządzeniach wskazanych przez klienta, oraz przeprowadzimy odpowiednie szkolenie w zakresie jego obsługi. Na życzenie klienta prześlemy wszystkie niezbędne poradniki.

  • Czy na system jest jakaś gwarancja i czy ma jakieś warunki?

    Tak, dajemy 2-letnią gwarancję na wykonane przez na systemy. Gwarancja jest uznana, jeśli usterka powstała na wskutek wady osprzętu, naszej winy bądź z racji innego czynnika który jest opisany w warunkach gwarancji. W każdym innym przypadku będzie to usługa płatna.

  • Czy są przewidziane jakieś rabaty?

    Tak, dla stałych klientów przewidujemy rabaty na wykonanie kolejnych usług. Wielkość rabatu będzie widoczna na wycenie.

Pytania i odpowiedzi
Poszukaj odpowiedzi na pytania które Cię interesują.

Masz dodatkowe pytania?

Staramy się odpowiadać na wszystkie pytania, by rozwiać wszelkie wątpliwości.

Skontaktuj się

Słowa kluczowe

system monitoringu, usługi elektryczne Kraków, monitoring, kamery IP, kamery Kraków, kamery monitoringu, monitoring Kraków, system kamer, kamery i sprzęt do monitoringu, kamery monitoring, nowoczesne systemy ochrony, kamery IP do monitoringu video, kamery zewnętrzne, kamery wewnętrzne, kamery na magazyn, instalacja kamer IP, instalacja monitoringu Kraków, instalacja monitoringu małopolska, instalacja monitoringu Katowice, telewizja przemysłowa Kraków, monitoring zewnętrzny Kraków, monitoring zewnętrzny małopolska, awaria kamer, naprawa kamer, konfiguracja kamer, obsługa systemu monitoringu